REGULAMIN I WARUNKI KORZYSTANIA Z KARTY


Uczestnictwo w Programie Panorama Hotels zapewnia możliwość korzystania przez pełne 12 miesięcy, we wszystkie dni tygodnia z atrakcyjnych rabatów i przywilejów w hotelach i restauracjach objętych programem. Aby skorzystać z rabatów prosimy w momencie dokonywania rezerwacji usług hotelowych poinformować o posiadaniu karty Panorama Hotels oraz okazać ją w recepcji podczas zameldowania a także przy składaniu zamówienia w restauracji. Zniżki cenowe nie mogą być łączone z innymi zniżkami oraz ofertami promocyjnymi hoteli. 

Korzystanie z noclegów

  • Posiadacz karty otrzymuje od 10% RABATU od ceny standardowej za nocleg. Zniżka ta dotyczy jedynie pokoju zarezerwowanego dla posiadacza karty, a w przypadku rodzin z dziećmi również zarezerwowanego drugiego, oddzielnego pokoju dla dzieci do lat 16. Rezerwacji można dokonywać samodzielnie, bezpośrednio kontaktując się z hotelem lub z biurem obsługi klienta BDB Project Panorama Hotels tel.: 48 22 643 92 58, tel. kom.: 696 882 566, biuro@panoramahotels.pl. Rezerwacje potwierdzone będą w zależności od dostępności miejsc noclegowych w hotelu.
  • Posiadacz karty otrzymuje również BON NA JEDEN BEZPŁATNY NOCLEG ze śniadaniem do zrealizowania z osobą towarzyszącą w dwuosobowym pokoju standardowym w dowolnie wybranym hotelu należącym do Programu Panorama Hotels. Bon jest ważny wyłącznie z kartą członkowską do której został dołączony i którą należy okazać podczas zameldowania. Bon traci ważność wraz z upływem terminu ważności karty Panorama Hotels. Bon można zrealizować od poniedziałku do niedzieli i w zależności od posiadania przez hotel wolnych miejsc. Bon nie jest środkiem płatniczym, nie może zostać przekazany osobie trzeciej oraz wymieniony na gotówkę. W przypadku zagubienia bonu jego duplikat nie będzie wydany. 

Korzystanie z restauracji

  • Posiadacz karty we wszystkich restauracjach należących do Programu Panorama Hotels otrzymuje do 20% zniżki od wartości rachunku. Zniżka nie jest łączona z innymi ofertami obowiązującymi w restauracji. Kartę należy okazać przed złożeniem zamówienia. Przy stoliku honorowana jest tylko jedna karta.
  • Posiadacz karty otrzymuje również BON RESTAURACYJNY O WARTOŚCI 50 PLN do wykorzystania w dowolnie wybranej restauracji hotelu należącego do Programu Panorama Hotels. Bon jest ważny wyłącznie z kartą członkowską, do której został dołączony i którą należy okazać przed złożeniem zamówienia bezpośrednio w restauracji, nie może on być łączony z innymi promocjami. Bon traci ważność wraz z upływem terminu ważności karty członkowskiej. W przypadku zagubienia bonu jego duplikat nie będzie wydany. Bon nie jest środkiem płatniczym, nie może zostać wymieniony na gotówkę oraz przekazany osobie trzeciej. Nie można też używać karty członkowskiej przy zamawianiu posiłków do pokoi lub zakupach na wynos.  

Organizacja konferencji

  • Posiadacz karty rezerwując sale konferencyjne w hotelach należących do Programu Panorama Hotels otrzymuje rabat w wysokości:
    - 10% od standardowej ceny wynajmu pomieszczeń w ciągu tygodnia od poniedziałku do piątku.
    - 20% od standardowej ceny wynajmu pomieszczeń w weekend.
    Przysługujące korzyści są uzależnione od dostępności sal konferencyjnych i wymagają wcześniejszej rezerwacji. Rabaty te dotyczą wyłącznie rezerwacji sal konferencyjnych i nie mają zastosowania do opłat za posiłki i napoje podawane w czasie konferencji.  

Dodatkowe przywileje

  • Posiadacz karty ma możliwość skorzystania z późnego wymeldowania czyli może pozostać w pokoju hotelowym do godziny 16.00 w dniu wyjazdu pod warunkiem, że poinformuje o tym wcześniej recepcję. Przywilej ten może być ograniczony ze względu na dostępność pokoi.
  • Posiadacz karty otrzymuje BON PODWYŻSZAJĄCY STANDARD umożliwiający jednorazowe, bezpłatne podwyższenie standardu pokoju o jedną kategorię, w dowolnie wybranym hotelu należącym do Programu Panorama Hotels. Bon ten jest ważny wyłącznie z kartą członkowską, do której został dołączony i którą należy okazać podczas zameldowania. Bon traci ważność wraz z upływem terminu ważności karty członkowskiej. Zrealizowanie bonu zależy od posiadania przez hotel wolnych miejsc. Nie może on być łączony z bonem na bezpłatny nocleg oraz z innymi promocjami. W przypadku zagubienia bonu jego duplikat nie będzie wydany. Bon nie jest środkiem płatniczym, nie może zostać wymieniony na gotówkę oraz przekazany osobie trzeciej.


 Pobierz Regulamin w wersji PDF